onsdag den 12. december 2012

JULEN HAR BRAGT VELSIGNET BUD

Med dette indlæg vil jeg give jer lidt jule-stemningsbilleder hjemmefra. Jeg har valgt at vise jer mit yndlingsjulepynt....og jeg kan da se nu hvor jeg sidder og redigerer billederne, at jeg da vist har en svaghed for kræmmerhuse!! :-)
Jeg er ikke tilhænger af "Gertrud Sand julepynt" - hellere lidt men godt :-)
De smukke hjemmesyede kræmmerhuse på trappegelænderet købte jeg sidste år af en medblogger ("Trillemus") - jeg er simpelthen så glade for dem - de pynter fantastisk der på trappegelænderet :-).
De små glas julenisser har jeg købt hos en glaspuster i Århus - de er så søde :-).
God december til jer alle!!!








2 kommentarer:

  1. Ja, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til ALT dit julepynt :o)
    Pas nu på et ikke bliver for meget.......
    Syntes ikke at du har sat et billed af dine engle vinger på :o) :o) :o) :o)
    Knus fra Lene Bene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov Hov Lene - nu synes jeg godt nok du bliver lidt for kæk!!! ;-)

      Slet

Tak for din kommentar :-).