søndag den 18. september 2011

EFTERÅRSHILSEN

Åh...efteråret er nu en dejlig årstid. Mine absolutte favoritter er dog forår og sommer, men efteråret er nu skøn med sine smukke farver.
Man er vist ikke i tvivl om at efteråret er kommet med regn, rusk og mørkere tider, men selvom det er lidt trist at sommeren er gået på hæld, så er det egentlig alligevel meget hyggeligt, for nu starter sæsonen med stearinlys, the og indendørshygge.
Her lige lidt efterårs stemningsbilleder fra mit hjem :-)
DEJLIGT EFTERÅR TIL JER ALLE :-)







2 kommentarer:

  1. skønne skønne billeder :0) Jeg holder meget af efteråret - og i det hele taget vores lands skiftende årstider - hver med sin charme ;0)
    Men efteråret kan noget helt særligt synes jeg - nu begynder vi at krybe indendørs, tænde ( flere.. ) stearinlys og det er som om hyggen bare kommer snigende på en særlig måde.. Og så begynder alle indendørs syslerierne.. måske er det fordi jeg selv er "efterårsbarn" jer er særlig glad for denne årstid - hvem ved?
    I hvertfald rigtig godt efterår også til dig - og god aften

    SvarSlet
  2. Tak for din søde hilsen :-)
    Ja efteråret kan noget specielt.....og så får man jo ozze ganske rigtigt tid til alle indendørs syslerne.
    Nu er man li´som "mæt" af sommeren (ozze selv om sommeren ikke har været fantastisk)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-).