Viser opslag med etiketten sy. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten sy. Vis alle opslag

onsdag den 7. december 2011

FARVER OG STRIBER

SÅ er endnu et syprojekt afsluttet. I denne omgang blev det til disse herlige bukser til Noah. De er bare så fine til ham. Skønne farver :-) I starten var jeg lidt i tvivl om de røde striber var for pigede, men jeg synes at de turkis ribkanter sætter prikken over i´et :-)
Jeg planlægger at sy endnu et par med grønne striber.
Jeg er blevet helt "bidt" af at sy - dejlig tidsfordriv :-)
Go´aften til jer alle :-)

søndag den 4. december 2011

VI HEJSER FLAGET

Igår var vi til julehygge hos en dejlig veninde i Silkeborg.
I den anledning lavede jeg disse flagranker som værtindegave.....der er næsten ikke noget så kønt som det danske flag. Jeg synes den ensfarvede røde ranke blev mest vellykket.
Flagrankerne kan bruges både som julepynt eller som fødselsdagspynt - min veninde blev bare super glad for dem - hvor er det dejligt at gi´ en gave der bringer lykke :-)
God 2. søndag i advent






tirsdag den 15. november 2011

SLANGEN I PARADISET

Jeg har nu fået "blod på tanden" efter mit første rigtige syprojekt (se her), så symaskinen kører på højtryk herhjemme i øjeblikket. Det er der kommet denne fiiine slange ud af til min guldklump. Jeg synes faktisk den er blevet rigtig go´.Glæder mig til Noah bliver stor nok til at lege med den, indtil da så forestiller jeg mig at den kan bruges som en slags sengerand i hans tremmeseng.















mandag den 10. oktober 2011

JEG ER LIIIDT STOLT :-)

SE SÅ LIGE HER!!! Jeg er nødt til at vise mit første "rigtige" syprojekt frem her på bloggen.
Jeg har syet disse bukser til Noah, og jeg synes selv de er blevet såååå fineee!!!
Det har været med "tungen lige i munden", for al begyndelse er jo svær, men jeg synes det har været knokleriet værd. Har fået lidt gode råd rundt omkring ved veninder og naboer om hvordan projektet skulle udføres - taaakkk :-) Glæder mig allerede til at komme igang med næste syprojekt, for nu har jeg sku fået "blod på tanden" :-) Har været på biblioteket efter bøger om syning med mønstre og det hele, har været i "Stof og Stil" efter lækre stoffer og har lånt min moars symaskine - så NU er jeg simpelthen klar :-)
God dag til jer alle!!!!