SE SÅ LIGE HER!!! Jeg er nødt til at vise mit første "rigtige" syprojekt frem her på bloggen.
Jeg har syet disse bukser til Noah, og jeg synes selv de er blevet såååå fineee!!!
Det har været med "tungen lige i munden", for al begyndelse er jo svær, men jeg synes det har været knokleriet værd. Har fået lidt gode råd rundt omkring ved veninder og naboer om hvordan projektet skulle udføres - taaakkk :-) Glæder mig allerede til at komme igang med næste syprojekt, for nu har jeg sku fået "blod på tanden" :-) Har været på biblioteket efter bøger om syning med mønstre og det hele, har været i "Stof og Stil" efter lækre stoffer og har lånt min moars symaskine - så NU er jeg simpelthen klar :-)
God dag til jer alle!!!!