tirsdag den 13. december 2011

JULEPAKKEGAVELEG :-D

WOOP WOOP igår modtog jeg sidste pakke i denne omgang i den pakkeleg jeg har deltaget i.
Pakken var fra Naja med bloggen "Bambi".
Se lige her hvad jeg fik:



SPÆNDENDE!!!





Håndlavet papir, en pensel, en papæske til decopage, flotte bånd, en pilleæske med palietter.
 
Der var én ting mere i pakken, men den var desværre splintret i atomer, så jeg ikke ku se hvad det var - Øvsen.
Tusiind tak for de fine ting Naja ;-) 
Hvis du ku ha lyst til at deltage i pakkelegen, så tror jeg stadig "Bambi" mangler et par stykker til at føre pakkelegen videre - klik her

2 kommentarer:

  1. Så kom den endelig frem :)
    Dejligt at du blev glad for det, men ærgerligt at noget af det var gået i stykker (: :(
    Jeg sidder og bryder hjernen, for kan ikke engang huske hvad det sidste var..

    Men det vigtigste er også at du kunne bruge alle de intakte ting ;)

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg ku bruge din gave - endnu engang tusind taaaak og glædelig jul :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-).