onsdag den 2. november 2011

NØD OG NOGET MED EN NØGEN KVINDE :-)

Tvunget af ydre omstændigheder efter et trafikuheld, har jeg udtænkt disse GENIALE nakke varmepuder. Efter før omtalte trafikuheld for 1 mdr siden har jeg haft en masse bøvl med min nakke og her er disse varmepuder altså rigtig gode.
Jeg har syet dem af fleece stof (det er lidt blødere at putte med :-) og fyldt dem med ris.
Puderne skal varmes 2 min i mikro ovnen (ikke længere for så brænder man risene af) og Voilá du har din egen ledningsfrie varmepude til nakken.

Anvendelses mulighederne er mange!!!
  • De er gode mod en smertende og øm nakke.
  • De kan også blot bruges som hygge varmepude her til vinter - evt ved sengetid.
  • Nakkepuden er go´til menstruationssmerter hvis man lægger den på maven.
  • Hvis man kommer nakkepuden i fryseren ½ time har man et koldt omslag.
  • Jeg bruger også varmepuden i barnevognen ½ time inden Noah skal ha´ sin eftermiddagslur - på denne måde er barnevognen lun at komme i - hvem har lyst til at lægge sig på en kold madras når man skal sove.
  • Det er en sjov og anderledes værtindegave der bringer glæde OG varme :-)



En grøn og en blå
 





5 kommentarer:

  1. Sikke en fin ide :) jeg døjer rigtig meget med mit piskesmæld hver dag, så måske de var en ide med sådan en sag. Den jeg har er bare ikke lange nok til at nu rundt :)

    SvarSlet
  2. Hvad manden ikke må finde sig i ;-) - Han skal nok ikke vise billedet frem til næste GF kamp ha ha ha..... - Men grønt klær´ham, det skal han have ;-)

    SvarSlet
  3. Linebine; det kan bestemt anbefales - snup endelig bare ideen ;-)

    Anonym; Ja, grønt klær ham ret godt - der sku ikke så meget overtalelse til ;-) (er du ikke sød at underskrive din hilsen - lidt sjovere når jeg ved hvem der skriver ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Søde Helle. Troede man kunne være anonym hi hi.....Det er svigerinden der starter med L og gift med din ene bror - Griner :-). Jeg skal forøvrigt til Helmig i aften - top nice :-). Knus og kærlighed herfra - L.

    SvarSlet
  5. Hej søde L - total tophemmelig!! Selvfølgelig må du være anonym . du kan jo bare underskrive med L så ved jeg hve du er ;-)......er lidt sjovere når man ved hvem der skriver (man er vel lidt nysgerrig . synes det er SÅ hyggeligt når der er nogen der gider skrive :-).
    Fedt du skal til TH i aften - min veninde var afsted i sidste uge, og sagde det var helt vildt godt - lidt anderledes setup end hva han plejer. Håber du får en fantastisk koncert.
    MØZ MØZ retur :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-).